Lurer du på noe av dette?
Få oversikt på Min side
Vil du se strømforbruket ditt eller trenger du kopi av en faktura? Da kan du logge inn på Min side. Der kan du se ditt forbruk, dine fakturaunderlag, åpne HAN-porten, se målernummer/målepunkt-ID og du kan gi andre tilgang til ditt kundeforhold.
Chat
Ønsker du å chatte med oss, trykk på "chat" nede i høyre hjørne, eller
👈 her. Det er fint om du har kundenummer, målernummer eller målepunkt-ID tilgjengelig når du tar kontakt, slik at vi kan hjelpe deg best mulig.
E-post
Trenger du hjelp eller har du spørsmål om ditt kundeforhold? Skriv til oss som privatkunde eller bedriftskunde.
Telefon
Hvis du vil snakke med en kunderådgiver kan du ringe Elvia på telefon 02024 (fra utlandet bruk telefon + 47 22 20 20 24). 5-sifret telefonnummer fikk normal takst igjen i 2019, mer om reguleringen.
Våre åpningstider er mandag til fredag 09.00-16.00.
Fullmakt til et annet kundeforhold
Har du behov for tilgang til et annet kundeforhold eller ønsker du å gi noen tilgang til ditt- eller bedriftens kundeforhold? Da kan fullmakt gis på tre ulike måter.
Her finner du oss
Her er en oversikt over våre kontorer og postadresse og her finner du Elvia på sosiale medier.