Tilstede i din hverdag: Det magiske på
Helt i starten av 2019 sendte vi ut en kundeundersøkelse der vi spurte alle Hafslund Nett- og Eidsiva Nett-kunder om hvordan dere oppfatter oss og hva vi må bli bedre på. Her har vi fått mange gode tilbakemeldinger, både positive og negative. Disse tilbakemeldingene har vi brukt for å forme vår nye merkevare Elvia og samtidig skape noen løfter for hvordan vi ønsker å være og hvordan vi ønsker å bli oppfattet i fremtiden.
Vi skal være mer på. På samme måte som lyset slåes på i nattbordslampen, eller mobilen lades ved tilknytning i stikkontakten, skal vi være sømløst tilstede slik vi alltid har vært, men vi skal også bli flinkere på synliggjøre det for deg. Vi skal også vise mer av arbeidet som vi gjør og menneskene bak slik at det blir enklere å forstå hva nettleien går til.
Elvia består av ordene el og via. Navnet forteller at vi hver eneste dag forsyner over 2 millioner nordmenn med elektrisitet - vi sørger for at du er på i en elektrisk hverdag.
Hva betyr det for deg at vi har blitt Elvia?
I utgangspunktet har ikke sammenslåingen hatt noen andre konsekvenser enn at du nå forholder deg til Elvia istedenfor Hafslund Nett eller Eidsiva Nett. Utover det er det ingen endringer i din kundeinformasjon. Ditt målernummer, kundenummer og målepunkt-ID vil være det samme som tidligere.
Har du spørsmål om nettleie eller ditt kundeforhold?
Vi har samlet spørsmål og svar om oss og andre praktiske temaer på denne siden. Du kan selvfølgelig også ta kontakt med oss.
Effektivitet og bedre løsninger for deg som kunde
Sammenslåingen av Eidsiva Nett og Hafslund Nett gir et betydelig større og mer effektivt nettselskap, noe som vil komme deg som kunde til gode. Samtidig har vi en ambisjon om å være et fremtidsrettet selskap, som vil ta i bruk ny teknologi, for å kunne levere løsninger kundene våre både ønsker og vil sette pris på. Her kan du lese mer om vårt samfunnsoppdrag og hvem vi er.