Kundeservice
Lurer du på noe om ditt kundeforhold? Eller har du spørsmål om bedriftens kundeforhold? Kontakt oss, vi hjelper deg gjerne.
Lurer du på noe av dette?
Faktura
Spørsmål og svar om faktura? Vi hjelper deg.
Mitt forbruk
Trenger du hjelp til å forstå forbruket ditt på Min side? Her er en steg-for-steg beskrivelse
Prisoversikt
Her finner du priser på blant annet nettleie, leveringsplikt og målerrelaterte kostnader.
Bestille eller si opp
Her har vi samlet det du trenger å vite ved bestilling og oppsigelse
Dette er HAN-porten
Ønsker du detaljert informasjon om strømforbruket ditt? Da bør du bestille åpning av HAN-porten
AMS-måler: Dette må du vite
Strømmåleren gir deg muligheten til å følge med på eget forbruk og få hjelp til smartere strømbruk.
Få oversikt på Min side
Vil du se strømforbruket ditt eller trenger du kopi av en faktura? Da kan du logge inn på Min side. Der kan du se ditt forbruk, dine fakturaunderlag, åpne HAN-porten, se målernummer/målepunkt-ID og du kan gi andre tilgang til ditt kundeforhold.
Chat
Ønsker du å chatte med oss, trykk på "chat" nede i høyre hjørne. Det er fint om du har kundenummer, målernummer eller målepunkt-ID tilgjengelig når du tar kontakt, slik at vi kan hjelpe deg best mulig.
E-post
Trenger du hjelp eller har du spørsmål om ditt kundeforhold? Skriv til oss som privatkunde eller bedriftskunde.
Telefon
Hvis du vil snakke med en kunderådgiver kan du ringe Elvia på telefon 02024 (fra utlandet bruk telefon + 47 22 20 20 24). 5-sifret telefonnummer fikk normal takst igjen i 2019, mer om reguleringen.
Våre åpningstider er mandag til fredag klokken 09.00-16.00.
Fullmakt til et annet kundeforhold
Har du behov for tilgang til et annet kundeforhold eller ønsker du å gi noen tilgang til ditt- eller bedriftens kundeforhold? Da kan fullmakt gis på tre ulike måter.
Ser du etter noe av dette?
Her finner du oss
Her er en oversikt over våre kontorer og postadresse og her finner du Elvia på sosiale medier.