Kundeservice

Lurer du på noe om ditt kundeforhold? Eller har du spørsmål om bedriftens kundeforhold? Kontakt oss, vi hjelper deg gjerne.

På Min side kan du:

  • Se forbruk og faktura (nettleie delen)
  • Se din strømleverandør
  • Endre kontonummer
  • Se ditt målernummer og målepunkt-ID
  • Se strømstøtten
  • Gi tilgang til andre
  • Åpne HAN-porten
Slik logger du inn
Nettkunde ser på min side på pad

Chat

Klikk på vår chat nede i høyre hjørne. Ha gjerne kundenummer eller målernummer klart når du kontakter oss.

E-post

Trenger du hjelp eller har du spørsmål om ditt kundeforhold? Skriv til oss som privatkunde eller bedriftskunde.

Telefon

Hvis du vil snakke med en kunderådgiver kan du ringe Elvia på telefon 02024 (fra utlandet bruk telefon + 47 22 20 20 24). 

Våre åpningstider er mandag til fredag klokken 09.00-16.00. Onsdag 16. april stenger vi klokken 13.00.

Fullmakt til et annet kundeforhold

Har du behov for tilgang til et annet kundeforhold eller ønsker du å gi noen tilgang til ditt- eller bedriftens kundeforhold? Da kan fullmakt gis på tre ulike måter.

Få tilgang til Min side og app

Dersom flere i familien eller i bedriften ønsker tilgang til kundeforholdet kan den som står oppført som juridisk eier gi tilgang til andre. For å få tilgang kan du logge deg inn på Min side via ID-porten og velge mellom et privat- eller bedrifts kundeforhold. Så snart eier har godkjent tilgangen kan du ta i bruk både Min side og Elvia-appen.

Adresse, kontor og våre SOME

Her er en oversikt over våre kontorer og postadresse og her finner du Elvia på sosiale medier.

Hva er nettleie egentlig?

Video kan ikke vises

Du må godta informasjonskapsler i kategoriene Funksjonelle og Markedsføring for å kunne spille av videoer fra youtube