Kundeservice

Lurer du på noe om ditt kundeforhold? Eller har du spørsmål om bedriftens kundeforhold? Kontakt oss, vi hjelper deg gjerne.

Få oversikt på Min side

Vil du se strømforbruket ditt eller trenger du kopi av en faktura? Da kan du logge inn på Min side. Der kan du se ditt forbruk, dine fakturaunderlag, åpne HAN-porten, se målernummer/målepunkt-ID og du kan gi andre tilgang til ditt kundeforhold.

Logg inn på Min side.

Chat

Ønsker du å chatte med oss, trykk på "chat" nede i høyre hjørne. Det er fint om du har kundenummer, målernummer eller målepunkt-ID tilgjengelig når du tar kontakt, slik at vi kan hjelpe deg best mulig.

E-post

Trenger du hjelp eller har du spørsmål om ditt kundeforhold? Skriv til oss som privatkunde eller bedriftskunde.

Telefon

Hvis du vil snakke med en kunderådgiver kan du ringe Elvia på telefon 02024 (fra utlandet bruk telefon + 47 22 20 20 24). 5-sifret telefonnummer fikk normal takst igjen i 2019, mer om reguleringen.

Våre åpningstider er mandag til fredag klokken 09.00-16.00.

Fullmakt til et annet kundeforhold

Har du behov for tilgang til et annet kundeforhold eller ønsker du å gi noen tilgang til ditt- eller bedriftens kundeforhold? Da kan fullmakt gis på tre ulike måter.

Her finner du oss

Her er en oversikt over våre kontorer og postadresse og her finner du Elvia på sosiale medier.

Hva er nettleie egentlig?